پین پلیت 40 سوزنه

سوزن استنتر حکم نگهدارنده پارچه در دستگاه استنتر را دارد. اگر پارچه ای که در دستگاه استنتر قرار می‌گیرد از جنس الیاف مصنوعی باشد، در اثر حرارت بیشتر جمع می‌شود و بنابراین نیاز به مهار شدن دارد. در دستگاه استنتر این مهار شدن توسط گیره و یا سوزنهای استنتر انجام می شود.

بسته به اینکه استنترها چند خانه بوده و برای چه جنس، عرض و وزن پارچه طراحی شده باشند،  اپراتور استنتر تصمیم می‌گیرد از چه پایه‌ سوزن و یا سوزنی استفاده کند. سوزنها و پایه آنها انواع مختلفی دارند از جمله آنها می توان به پین پلیت 25 سوزنه، پین پلیت 38 سوزنه و… اشاره کرد.

پایه سوزن‌ استنتر روی ریل  دستگاه استنتر قرار می‌گیرد و تعداد سوزنها با در نظر داشتن نوع پارچه می‌تواند متفاوت باشد. سوزن استنتر یک قطعه آلیاژ فلزی سخت کاره می باشد که نوک تیزی داشته و بر اساس نوع کاربرد آن در نساجی از آلیاژهای متفاوتی در ساخت آن استفاده می‌شود. این قطعه انواع متفاوتی دارد که با توجه به ماشین مورد استفاده، نوع مختلفی از آن به کار می رود.

انجام عملیات حرارتی بر منسوجات بافته نشده در صنعت نساجی فرایندی منحصر به فرد است که باید با دستگاههایی با استاندارد بالا صورت گیرد. ماشین بابوک آرتوس  در صنعت نساجی به عنوان یک دستگاه با استانداردهای بالا شناخته شده است.

این ماشین در فرایندهای کشش عرضی بالا پارچه بسیار خوب عمل می کند. زنجیر به کار برده شده در این دستگاه برای ضربه های زیاد و کشش های متقاطع شدید مناسب است.

به دلیل وجود قطعات کشویی و بوش های مصنوعی در ماشین بابوک آرتوس، نیازی به روان کننده در داخل ریل های زنجیر نبوده و در داخل این ریل ها نیز قطعات سایشی وجود ندارد. همچنین از آن رو که این زنجیر، خاص می باشد، روغن و گریسی مورد استفاده قرار نخواهد گرفت که به طور اتفاقی وارد خشک کن شود.

بنابراین، دستگاه بابوک آرتوس جزو یکی از پرکاربردترین ماشین های صنعت نساجی است که مورد استفاده صنعتگران نساجی قرار می گیرد. سوزنهای مورد استفاده در این دستگاه سوزن 40 سوزنه می باشد. گروه صنعتی کن، متخصص در تولید انواع پین پلیت های صنعت نساجی است و شما می توانید برای تهیه انواع پین پلیت و یا هر قطعه یدکی دیگر به وب سایت تخصصی صنعت کن رجوع کنید.

Call Now Button