پین پلیت 25 سوزنه

سوزن های استنتر یکی از اساسی ترین قطعات دستگاه استنتر بوده که با توجه به نوع کارایی آنها در صنعت نساجی از آلیاژهایی با جنس های مختلف ساخته می شوند. سوزنهای استفاده شده در پین پلیت های نساجی از جنس فولاد با درصد بالای کربن بوده و برای همه نوع شرایط تنترینگ قابل استفاده می باشند.

امروزه طیف گسترده ای از سوزن ها با طول و قطرهای مختلف ازهر دو نوع فولاد ساده و ضد زنگ، عرضه می شوند. در واقع این تفاوت در طول و ضخامت سوزنها به دلیل کارایی های مختلف آنها می باشد.

این سوزنها از دو قسمت اصلی تشکیل شده اند: بخش نوک تیز تا وسط سوزن که شیب یکنواخت دارد و بخش پایه که در واقع بخش نگهدارنده سوزن در پلیت محسوب می گردد. پین پلیت 25 سوزنه ماشین مانفرس یکی از پرکاربرترین پین پلیتها در صنعت نساجی مدرن می باشد. از دیگر انواع پین پلیت می توان به پین پلیت 11 سوزنه و پین پلیت 16 سوزنه اشاره کرد.

دستگاه استنتر همزمان با عملیات کشیدن پارچه، مقداری حرارت نیز به آن وارد می کند. ماشین مانفرس که نوعی دستگاه استنتر است، مجهز به یک مبدل حرارتی هوا می باشد، که برای بازیابی گرما از جریان هوای خروجی فرایندهای حرارتی به کار می رود. این ویژگی سبب کاهش 30 درصدی انرژی مصرفی توسط دستگاه می شود.

استنترهای Monforts به طور خاص با نیازهای صنعت نساجی سازگار شده اند. با کمک به کارگیری این استنترها، پارچه به بهترین شکل ممکن ثابت، خشک و متراکم شده و بهترین نتیجه به دست خواهد آمد. گروه صنعتی کن اولین و تنها تولیدکننده قطعات مربوط به صنعت نساجی بوده که تمامی قطعات را در بالاترین کیفیت ارائه می دهد.

امتیاز این مطلب
Call Now Button